Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Τάρτες με κρέμα και φρούτα


Πάντοτε ψάχνω για αφορμή!
Μια αφορμή για να βγω να ψωνίσω, μια αφορμή να καλέσω φίλους στο σπίτι, μια αφορμή για να φτιάξω ένα γλυκό. Λες και δεν μπορώ να πω "παιδιά, ελάτε απ' το σπίτι να τσιμπήσουμε κάτι γιατί θέλω να σας δω" ή "θέλω να μού χαρίσω ένα ζευγάρι σκουλαρίκια " ή "θα φτιάξω δέκα διαφορετικά ταρτάκια σήμερα γιατί εχει ωραίο καιρό."
Ωραίο καιρό έχει βέβαια σήμερα, αλλά δέκα διαφορετικά ταρτάκια δεν έκανα , έκανα ένα είδος σε τρεις παραλλαγές, κι αυτό γιατί πρόλαβε και μού δόθηκε πάλι η αφορμή.Με καλέσαν σε γυναικοτραπέζι και τι; Θα πάω με άδεια χέρια; Απο- και -κλείεται! Θα πάω το κατιτίς μου. Και για να πάω το κατιτίς μου πρέπει πρώτα να ψάξω να το βρω. Κατιτίς είναι αυτό, δεν είναι παίξε γέλασε! Και το ψάξιμο μπορεί να κρατάει και μέρες. Ως γνήσια Ζυγός, δεν την έχω εύκολη και γρήγορη την απόφαση. Κατέληξα μετά από μέρες σε κείνα τα τρισχαριτωμένα ταρτάκια που είδα στο blog της Αγγελικής "Λεμόνι και Κανέλλα". Thank you Αγγελική , με έσωσες!
Έκανα μικρές αλλαγές- τροποποιήσεις και ιδού.
Η σοκολάτα μπήκε σε μεγαλύτερες φόρμες των muffins και όχι σε mini θήκες για ταρτάκια, η κρέμα φυσικά μεγάλωσε (κι αν είχα κι άλλη, θα'βαζα κι άλλη) έτριψα oreo μπισκότο από πάνω κι αντί για λικέρ καφέ, έβαλα amaretto.
Τώρα είμαι έτοιμη να μπανιαριστώ, να φιαφιαριστώ, και να τα προσφέρω μαζί με ένα βιβλιαράκι κειμένων και συνταγών (Γραφή και Ζαχαροπλαστική είναι αδυναμίες, τί να κάνουμε;) το "Bread and chocolate" της Fran Gage.
Για να μην επαναλαμβάνω όσα πολύ σωστά είπε η Αγγελική, σάς παραπέμπω εκεί,
http://lemoncinnamon.blogspot.com/2009/11/blog-post.htm
κι εγώ, βάζω τη φωτογραφία μιας τάρτας μου, ως πειστήριο πως δεν σάς λέω ψέματα, ναι, την έκανα.Κι αυτήν κι άλλες έντεκα, σύνολο δωδεκάδα!
Γεια χαρά σας τώρα, μέχρι την επόμενη αφορμή!



8 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Αυτή τη συνταγή την έχω δει κι όλο παίρνει αναβολή!!
    Σε ευχαριστώ που μου τη θύμισες.
    Υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την κάνεις, Ξανθή μου, είναι πολύ ωραία,και ελαφριά σχετικά!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες Μάρθα μου, εύχομαι να περάσατε τέλεια!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάσαμε πολύ ωραία, με πολύ μπουρ μπουρ και πολλά γλυκά φυσικά!

      Διαγραφή
  3. Γυναικοπαρέα.... τί όμορφα!!
    Ελπίζω να περάσατε τέλεια!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απολαμβάνω κείμενο και τάρτα, που πολύ μου άρεσε, και ζηλεύω την γυναικοπαρέα όπου θα περάσετε τέλεια! :)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι πως και οι ελληνικές γυναικοπαρέες περνάτε φα-ντα-στι-κά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...