Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Με έχω τραπέζι : Ψητά μπακαλιαράκια με πέστο ελιάς και cookies με mango βουτηγμένα στη σοκολάτα

                                                 Σήμερα με είχα καλεσμένη σε τραπέζι στις 9μμ!
                             
Μου ψώνισα μπακαλιαράκια (καθαρισμένα), τα άνοιξα στη μέση, έβγαλα το κόκκαλο, τα αλάτισα, τους έριξα θυμάρι και λάδι, και τα άλειψα με πέστο μαύρης ελιάς, πράσινης ελιάς  και μπαμπαγκανούς (βαζάκια που είχα καιρό στο ψυγείο μου).
Δε μου πήρε 10 λεπτά να τα ετοιμάσω και τα άφησα άλλο τόσο στο γκριλ.
Όσο ψήνονταν ετοίμασα το επιδόρπιο:Cookies με mango βουτηγμένα στη σοκολάτα.
Δε μου πήρε 10 λεπτά να τα ετοιμάσω και τα'ψησα άλλα 15 λεπτά.
Η συνταγή δικιά σας. Η απόλαυση δική μου, μαζί με μερικές γουλιές καφέ που κλείνουν το δείπνο αρωματικά.

                                             Cookies με mango βουτηγμένα στη σοκολάτα
Για 12 cookies

100γρ. ζάχαρη
100 γρ. ανάλατο βούτυρο λιωμένο
1 αυγό
80γρ. αποξηραμένο mango σε κομματάκια
250γρ. αλεύρι
1/2 κουταλάκι μπέκιν πάουντερ
100 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα

Ε(χ)τέλεση
Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη να αφρατέψουν. Προσθέτουμε το αυγό και συνεχίζουμε το χτύπημα. Αδειάζουμε στο μείγμα τα κομματάκια του mango που τα'χουμε κόψει με ψαλίδι και στη συνέχεια ρίχνουμε το αλεύρι ανακατεμένο με το μπέκιν πάουντερ. Όταν η ζύμη είναι εύπλαστη και δεν κολλάει στα χέρια, πλάθουμε μπαλλίτσες, τις απλώνουμε σε λαμαρίνα στρωμμένη με αντικολλητικό χαρτί, τις πλαταίνουμε ελαφρώς  και τις ψήνουμε για 15 περίπου λεπτά. Βγάζουμε τα cookies και τα αφήνουμε να κρυώσουν καλά.
Λιώνουμε σε κατσαρολάκι την κουβερτούρα πάνω από χαμηλή φωτιά και βουτάμε κάθε cookie στη σοκολάτα. Τα ακουμπάμε σε αντικολλητικό χαρτί και τα αφήνουμε να στεγνώσουν.
Για πιο γρήγορα βάζουμε για λίγο τη λαμαρίνα στο ψυγείο.
                                                            Τόσο απλά και τόσο νόστιμα.
                                                        Αύριο με έχω τραπέζι την ίδια ώρα!

16 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχα αυτά είναι!!!!
    Άντε...καλά να περάσεις και αύριο!!!
    Εγκρίνω μενού!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Πέπη μου! Περνάμε καλά μαζί εγώ μ' εμένα !

      Διαγραφή
  2. Τα γρήγορα και εύκολα γεύματα μπορούν να εξελιχτούν σε μικρά αριστουργήματα τελικά!
    Τα cookies φανταστικά! Πολύ ιδιαίτερα λόγω του μάνγκο και μου αρέσει που δεν τους λείπει και η σοκολάτα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ αφράτα, Ερμιόνη μου. Τα'χω στο ψυγείο, ανοίγω κι αρπάω από κανένα!

      Διαγραφή
  3. Καλή σου μέρα Μάρθα! Φαντάζομαι η καλεσμένη σου τα υπερευχαριστήθηκε όλα... και το μαγείρεμα και το φαγητό!! χαχαχα Κι εμένα μου αρέσει μερικές φορές να προσκαλώ τον εαυτό μου!!!
    Υπέροχο το πιάτο με τα μπακαλιαράκια αν και δεν είμαι φαν του ψαριού! Τα μπισκότα όμως πρέπει να είναι υπέροχα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ωραία και τα δύο ευτυχώς, και το κυρίως πιάτο και το επιδόρπιο, γρήγορα, εύκολα και νόστιμα. Άντε να δούμε σήμερα τι θα μου σερβίρω στο dinner!

      Διαγραφή
  4. Δεν λεω, ωραια τα μπακαλιαρακια, αλλα τα cookies νομιζω οτι κλεβουν την παρασταση!
    Καλοπερνας βλεπω με τους Me, I and Myself !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τι; Τόση παρέα και να μην περάσω καλά; Τόσοι άνθρωποι μαζεμένοι; Me , myself and I;

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχα κοίτα να μην αργήσεις, στην πρόσκληση, αύριο την ίδια ώρα!!! Είσαι φοβερή Μάρθα:)))) Τα μπακαλιαράκια είναι τα αγαπημένα μου ψάρια, τα έκανες μούρλια!!! Ωραιότατο και το επιδόρπιο, αν και το μάνγκο δεν το γνωρίζω καλά καλά, δείχνουν υπέροχα τα cookies σου!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστειεύεσαι; Ν' αργήσω; Θα μου κρεμάσω το κουτάλι και θα μείνω νηστική! Χτες πάντως το καταφχαριστήθηκα. Και το mango είναι ένα πολύ νόστιμο ξερό φρούτο, καθόλου βαρύ και χωρίς πολλή γλύκα, ό,τι πρέπει να δώσει μυρωδιά στο κουλουράκι μου! Και η σοκολάτα από πάνω, άς τα να πάνε! Πήγανε δηλαδή...στο στομάχι μου!

      Διαγραφή
  6. Γιατί βρε μονοφαγού δεν μας κάλεσες κι εμάς??
    Ολα μόνη σου?? Και τον καφέ ακόμη?? χα χα χαα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είχα να μου μιλήσω καλέ χτες, γι' αυτό! Από αύριο όμως είστε καλεσμένες κι εσείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου μακρινό μου!

    Καλά κάνεις και προσέχεις την προσκεκλημένη σου! Σίγουρα το γεύμα μετά καφέ και επιδορπίου θα ήταν σπέσιαλ και θα το απόλαυσες.
    Σε βρίσκω σε καλή διάθεση, πάντα τέτοια!

    Καλό Σ/Κ Μάρθα μου.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει πολύ η ευχή "πάντα τέτοια", και την ανταποδίδω σε ό,τι έχει να κάνει με την καλή μας διάθεση!!! Φιλιά και καλό Σ/Κ Ζαμμπία μου!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα όλα! Ελπίζω να πέρασες καλά, χιχιχι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ήταν αλλά τέλειωσε γρήγορα, να πάρει! Την άλλη φορά που θα με καλέσω, θα το τραβήξω περισσότερο!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...