Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Γλυκό χωρίς ψήσιμο με μπισκότα Ορέο

Αυτό δεν είναι άνοιξη, ραγιάδες, ραγιάδες, δεν είναι καλοκαίρι. Αυτό είναι φθινόπωρο καραμπινάτο με καρεκλόβροχα που δεν σ' αφήνουνε να ξεμυτίσεις χωρίς ομπρέλλα. Μας τσάκισες, μας ρήμαξες Νέα Υόρκη με τον τρελόκαιρό σου, που μέρα χαρά Θεού δε λες να ξημερώσεις. Ή που θα κολλάμε του θανατά από την αποπνικτική ζέστη με υγρασία και θα ψάχνουμε ένα τετραγωνικό σκιά στο πεζοδρόμιο, ή που θα μουλιάζουν οι σαγιονάρες μας στις νερολακκούβες γιατί δεν προνοήσαμε να ρίξουμε το πρωί κι ένα ζευγάρι μπότες στην τσάντα δια παν ενδεχόμενο. Και το "δια παν ενδεχόμενο" εδώ, είναι "δια παν δεδόμενο". ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΧΕΙ πάει και τελείωσε!!! Έλεος πια! Λίγο καλοκαιράκι δεν θα μυρίσει και σ' αυτόν τον τόπο;
Καλοκαιράκι δε μυρίζει, αλλά τα μπισκοτο-γλυκάκια που έβαλα στο ψυγείο καλομυρίσανε.
Κι επειδή η αφέντρα εγώ

1. τεμπέλιασα
2. δεν ήθελα να χαλάσει κι άλλο μπουκάλι γάλα και να το πετάξω
3. είχα στο ντουλάπι μια συσκευασία extra προσφορά (17 cents το cup βγήκε, να μην το πάρω;;;)
4. ρίχνει ΠΑΛΙ καρέκλες και δε βγαίνω να ψωνίσω,
ιδού το ετοιματζίδικο δροσερό γλυκό σε μορφή cup, ό,τι πρέπει για τους μπόμπιρές σας που θα το λατρέψουν. Αλλά για να σας γλυκάνω διπλά, θα σας δώσω και την αυθεντική version για να το κάνετε  με τα προκομμένα χεράκια σας.

Γλυκό σε στρώσεις χωρίς ψήσιμο με μπισκότα Ορέο (και πολύ ωραίο)

Η φωτογραφία και η συνταγή από εδώ

430 γρ. μπισκότα Ορέο
115 γρ. βούτυρο
2 φακελάκια κρέμα σοκολάτα Γιώτης
452 γρ. σαντιγύ
226 γρ. κρημ τσηζ
115 γρ. ζάχαρη άχνη
Απλή Ε(χ)τέλεση
Θρυμματίζουμε τα μπισκότα και κρατάμε στην άκρη 1/2 φλυτζάνι να πασπαλίσουμε στο τέλος το γλυκό. Λιώνουμε το βούτυρο και το ανακατεύουμε με τα θρυμματισμένα μπισκότα. Στρώνουμε το μείγμα μπισκότο- βούτυρ σε ένα ταψάκι 33x23 . Φτιάχνουμε την κρέμα σοκολάτα και την αφήνουμε να κρυώσει στο ψυγείο.
Σε ένα μπωλ χτυπάμε το κρημ τσηζ να αφρατέψει και προσθέτουμε τη ζάχαρη άχνη. Χτυπάμε καλά και μετά ρίχνουμε μέσα και ανακατεύουμε μαλακά τη μισή σαντιγύ (226γρ). Ρίχνουμε πάνω από τη βάση του μπισκότου το μείγμα του κρημ τσηζ, μετά την κρέμα σοκολάτα που έχει κρυώσει, από πάνω την υπόλοιπη σαντιγύ (226γρ) και στο τέλος πασπαλίζουμε με τα κομματάκια μπισκότου που έχουμε φυλάξει. Το σκεπάζουμε και το φυλάμε στο ψυγείο.
* Αν θέλετε, μειώνετε τη δόση στη μισή και φτιάχνετε ατομικά cups σε χάρτινες θήκες (περίπου 10)

* Αν είστε απ' τους τυχερούς της παραλίας, χαρείτε καλοκαιράκι (Γκρρρρ)

30 σχόλια:

  1. Τι όμορφο και πόσο εύκολο! Πολύ ωραία η ιδέα σου να τα κάνεις ατομικά γλυκάκια!
    Ελπίζω να καλοκαιριάσει γρήγορα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mάρθα μου τέλειο και πανεύκολο!!!!!!
    Να είχα ένα τώρα θα το τσάκιζα!!!!!
    Μπράβο σούπερ ιδέα!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νοστιμότατο το γλυκάκι σου,Μάρθα μου!Ωραίο όνομα και πράγμα!
    Και εγώ που είμαι σε νησί με την παραλία στα πόδια μου, μην νομίζεις, την παραλία δεν την πολυεπισκέπτομαι!Ο καιρός κάνει τσαλιμάκια και δεν έχει ζεστάνει ακόμα!
    Φιλάκια από Ζάκυνθο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, να'μουνα κι εγώ στην παραλία κι ας είχαμε και καιρικά τσαλίμια, δεν πειράζει!Φιλιά στη Ζάκυνθο!

      Διαγραφή
  4. Τέλειο, εύκολο και πεντανόστιμο!!! Καταπληκτικό το γλυκάκι σου Μάρθα μου!!!
    Κι εμείς ...φθινόπωρο έχουμε!!! Γκρρρρρρρρρρρρρρ!!!!! Αμάν πια!!!!!!!!!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα'χει παίξει ο καιρός, πάει τελείωσε! Φιλιά Κική μου!

      Διαγραφή
  5. Καλά, μόνο στην Αθήνα κάνει ζέστη?
    Αυτά τα μπισκοτάκια έχουν γίνει κάτι σαν μαϊντανός της ζαχαροπλαστικής, ομολογώ όμως πως μου αρέσουν αρκετά και συνεχώς διαβάζω με χαρά συνταγές oreo-γλυκών! Ευχαρίστως θα 'τρωγα ένα oreo-κουπάκι τώρα πάντως!
    Φιλιά και υπομονή με τον παλιόκαιρο, εύχομαι να φτιάξει σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν roller coaster σε λούνα παρκ είμαστε, απάνω οι θερμοκρασίες, κάτω οι θερμοκρασίες, μια το κοντομάνικο, μία το μπουφάν, όλοι είναι κρυωμένοι ή πάσχουν από αλλεργίες, αλλά όλοι φταρνίζονται! Ούφου! Γι' αυτό κι εγώ κάνω εύκολα ορεο-γλυκάκια και ξεχνιέμαι!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Μα τι ωραίο και εύκολο γλυκάκι είναι αυτό! Και από παρουσίαση σκίζει! Να υποθέσω ότι δύσκολα σταματάς μόνο σε ένα,ε;;;
    Αφού εδώ έχει ζέστη, υπόσχομαι να κάνω μια βουτιά και για σένα! ;-)
    Πολλά φιλάκιααααα! Καλοκαιρινά ή φθινοπωρινά -ανάλογα από ποια οπτική τα βλέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τυχερή που κάνεις βουτιές!!! Κάνε, κάνε πολλές και για μένα να στανιάρω λιγάκι που ούτε έχω μυρίσει την παραλία κι είμαι άσπρη και γαλακτερή σαν την άσπρη κρέμα στο γλυκάκι μου! Φιλιά πολλά κι εγω θα φάω ένα cup και για σένα!

      Διαγραφή
  7. Έλα να κάνουμε παρέα, θα σου δώσω και κουβερτούλα!!!! Φθινόπωρο έχουμε και στην Ξάνθη!!!! Γλυκάκι όμως σοκολατοπεντανόστιμο θέλω!!!!Φιλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα βόρεια μέρη υποφέρετε κι εσείς! Παναγία μου, κουβερτούλες ε;;;
      Αλλά τι λέω, κι εδώ εύκαιρη την έχουμε μία ελαφριά κουβερτούλα, είπαμε, "δια πάν ενδεχόμενο" Ζουζού μου! Τρελλαθήκαμε φέτος!

      Διαγραφή
  8. Κρέμα, σοκολάτα και oreo!
    Και σούπερ νόστιμο γλυκάκι και πεντανόστιμο!
    Με τόσο ωραία γλυκάκια δεν σου επιτρέπω να παραπονιέσαι κυρία μου για τίποτα!
    Φάε 2-3 από τα καλούδια σου και ούτε ο καιρός θα σε ενδιαφέρει ουτε τίποτα :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλά Ερμιόνη μου, θα μπουκωθώ 2-3 να μην παραπονιέμαι για το κρύο αλλά για το πρήξιμο στην κοιλιά! Είναι όμως τα σκασμένα νόστιμα, το ψέμα δεν μπορώ να το πω! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Αν τώρα αυτό θα σε παρηγορήσει δεν ξέρω Μαρθούλα μου...αλλά κι'εδώ για το επόμενο 2ήμερο-3ήμερο ένας τέτοιος καιρός αναμένεται!!!
    Ιούνιος πια και εμείς μάλλον ζούμε την Άνοιξη του Απρίλη, που η ζέστη βάρεσε 35άρια!!!
    Τι να σου πω άλλο;
    Εύγε για το δροσιστικό γλυκάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα με 35άρια σκάτε, έτσι; Μπερδεύτηκα τώρα, πού είναι η Άνοιξη του Απρίλη; Έπεται; Αχ, τι να πω, εδώ τώρα που μιλάμε ξαναβγήκε ο ήλιος, αλλά αναρωτιέμαι πόσο θα κρατήσει. Θερμοκρασία ΝΥ αυτή την ώρα 23C. Πανηγυρίζουμε!Ωιμέ!

      Διαγραφή
  10. Και εδώ στην Αφρική ο καιρός τρελάθηκε! Στο Κέιπ Τάουν έριξε χαλάζι μεγέθους καρυδιού και από πάνω χιόνισε! Εδώ οι θερμοκρασίες είναι μάλλον ψηλές για χειμώνα, αλλά δεν παραπονιέμαι!

    Τα γλυκά μεγάλα και μικρά εύκολα, γρήγορα, με εξασφαλισμένη επιτυχία!
    Μπράβο Μαρθούλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, χειμώνα περνάτε εσείς, ε; Ευτυχώς που διατηρείς την ηρεμία σου και δεν παραπονιέσαι ούτε με χιόνια ούτε με χαλάζια! Εγώ πάλι δε διακρίνομαι για την ηρεμία μου, σκάω και φωνάζω!!! Α, κάνω και κανένα γλυκό να μου περνάει!!! Σε φιλώ Αγγελική μου!

      Διαγραφή
  11. Μαρθούλα μου και δω ο καιρός χάλια είναι!!!Μα τι ωραίο γλυκάκι με oreo είναι αυτό;Η κορούλα μου θα τρελαθεί μιας και στα συγκεκριμένα μπισκότα αλλά και στη κρέμα σοκολάτας έχει αδυναμία!Τέλειοοοο σε ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα παιδάκια τρελλαίνονται με το γλυκό αυτό. Και τα μικρά και τα μεγάλα!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Παρόλο που το χαρακτηρίζεις τεμπέλικο και ετοιματζίδικο, πρέπει να βγήκε σούπερ! Μπισκότα, κρέμα τυρί, σοκολάτα και εσύ παραπονιέσαι;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραπονιέμαι για τον καιρό που μου πάει τη διάθεση τραμπάλα,
      αλλά τα γλυκά "πετάνε".
      Γι' αυτό και πέταξαν όλα απ' την πιατελίτσα τους!

      Διαγραφή
  13. Μας ξελίγωσες Μαρθούλα!!
    Παιδάκι δεν με λες, αλλά ευχαρίστως σερβιριζόμουνα γλυκάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδάκια είμαστε όλοι Έλενά μου, ειδικά για λιχουδιές και σκανταλιές! Πάρε γλυκάκι ή καλύτερα φτιάξε γλυκάκι, είναι απλό και πεντανόστιμο!Φιλάκια μας τώρα!

      Διαγραφή
  14. Κόλαση Μαρθα. Κόλαση!!! Να τρωει η μανα και του παιδιου να μην δινει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δημητρούλα μου γεια σου, πάρ' τα όλα δικά σου",
      έτσι για να στο πω τραγουδιστά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...