Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Λεμονόπιτα με ολόκληρο λεμόνι/ Whole Lemon Bars

Οι λεμονόπιτες είναι κλεφτρόνια! Κλέβουν καρδιές!
Νόμιζα πως η σοκολάτα είναι η βασίλισσα των γλυκών, αλλά το λεμόνι μπαίνει δυνατά απ' τα πορτοπαράθυρα της καρδιάς και "θερίζει". 
Σοκολάτα και λεμόνι δεν αναμετρήθηκαν σε εκλογές , σε δημοψήφιμα ή σε debate.
Είμαι εγώ που προσκλήθηκα δύο φορές με τα καλούδια μου: μία σε έκθεση καλλιτεχνών της Ελληνικής παροικίας και μία στον εορτασμό του Sant Antonio Abate της Ιταλικής παροικίας.

Το Martha's Kitchenette σέρβιρε γλυκά, διαφορετικά κάθε μέρα ανάλογα με τις ορέξεις μου και τις αντοχές μου. Φαίνεται όμως πως η lemon pie δεν σήκωνε αλλαγές γιατί ζητιόταν κάθε μέρα.
Κι άλλη να'χα κι άλλη θα'δινα.

Την πρωτοδοκίμασα κανά δυο χρόνια πριν σκαλίζοντας τις συνταγές του αγαπητού David Lebovitz και μου'κανε εντύπωση που είδα να χρησιμοποιεί ολόκληρο λεμόνι, με τη φλούδα στην κρέμα του.
Την έκανα και άρεσε απ' την πρώτη φορά και με την πρώτη ματιά. Η συνταγή ζητήθηκε στη Σαλονίκη που την πρόσφερα σε φίλους, πήραν και στο σπίτι μετά από τραπέζωμα στη ΝΥ, και τώρα πουλούσε και ξεπουλούσε. Ε,δε θέλω περισσότερο για να τη βγάλω και παραέξω.
Εδώ τη βλέπετε σε στρογγυλή φόρμα όπως την έκανα παλιότερα. Θαρρώ όμως πως τα τετράγωνα ταψιά της πάνε περισσότερο.
Κάντε μία δόση για μια μικρή φόρμα 20εκ x 20εκ. Για μεγαλύτερη μακρόστενη φόρμα 35εκ x 28 εκ, που έκανα στην έκθεση έβαλα τετραπλή δόση για τη βάση και διπλή για την κρέμα. Αν δοκιμάσετε να τριαπλασιάσετε την κρέμα θα βγει η λεμονόπιτα πολύ ψηλή. Αλλά πάλι γούστα είναι αυτά, μπορεί να σας αρέσει μια πίτα με ύψος. 

Στην έκθεση της Sant Antonio με φιλοξένησε το ελληνοαυστραλέζικο εστιατόριο Thirsty Coala που σέρβιρε τάκο με καγκουρό. Τη δεύτερη μέρα, που κατέβαινα με καινούρια γλυκά, με πήρανε τηλέφωνο από το εστιατόριο να μου πούνε να πάω λεμονόπιτα γιατί ήδη έμπαινε κόσμος και τη ζήταγε. Λάτρεψαν την κρέμα και  τη βάση της, από την πρώτη κι όλας μέρα.
Well, χάρισμά σας!

Η φωτογραφία από τον David Lebovitz

Λεμονόπιτα με ολόκληρο λεμόνι
από το David Lebovitz

Για τη βάση
140γρ. αλεύρι (Μία κούπα)
50γρ. ζάχαρη (1/4 της κούπας)
1/4 από ένα κουταλάκι αλάτι
115γρ. λιωμένο ανάλατο βούτυρο
1/2 κουταλάκι εκχύλισμα βανίλιας

Κρέμα λεμονιού
Ένα ολόκληρο βιολογικό λεμόνι
200γρ. ζάχαρη (Μία κούπα)
45γρ.(3 κουταλιές της σούπας) χυμό λεμονιού
3 μεγάλα αυγά σε θερμοκρασία δωματίου
4 κουταλάκια κορν φλάουρ
1/4 από ένα κουταλάκι αλάτι
45γρ λιωμένο ανάλατο βούτυρο

Άχνη ζάχαρη για πασπάλισμα

Ε(χ)τέλεση
Για τη βάση
Ζεσταίνουμε το φούρνο στους 180C/ 350F.
Στρώνουμε με αλουμινόχαρτο ένα τετράγωνο ταψάκι 20εκ x 20εκ. Το στρώνουμε καλά και το βουτυρώνουμε ελαφρώς.
Σ' ένα μπωλ ανακατεύουμε όλα τα υλικά της βάσης να γίνουν μια μαλακή ζύμη.
Στρώνουμε τη ζύμη στο ταψάκι και την ισιώνουμε με το χέρι ή με την ανάποδη μιας σπάτουλας.
Ψήνουμε τη βάση για 25 περίπου λεπτά έως ότου να χρυσίσει ελαφρώς.
Ενώ ψήνεται η βάση, ετοιμάζουμε τη γέμιση λεμονιού.

Για την κρέμα λεμονιού
Κόβουμε το λεμόνι στη μέση, αφαιρούμε τα σπόρια, και ύστερα το κόβουμε σε μικρά κομματάκια και το ρίχνουμε στο μπλέντερ μαζί με τη ζάχαρη και το χυμό λεμονιού. Ύστερα προσθέτουμε τα αυγά, το κορν φλάουρ, το αλάτι και το βούτυρο και το χτυπάμε να ενωθούν όλα τα υλικά. Αν μείνουν μερικά μικρά κομματάκια λεμονιού στο μείγμα, δεν μας πειράζει καθόλου.

Όταν βγάλουμε τη βάση απ' το φούρνο, μειώνουμε τη θερμοκρασία στους 150C/ 300F. Ρίχνουμε την κρέμα λεμονιού πάνω απ' τη βάση και ψήνουμε άλλα 25 λεπτά περίπου, ή έως ότου δούμε να δένει ελαφρώς η κρέμα. Μπορεί να χρειαστούν πέντε λεπτά ακόμη.

Βγάζουμε απ' το φούρνο και αφήνουμε να κρυώσει εντελώς. Κόβουμε σε τετράγωνα κομμάτια, πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη και όποιος πρόλαβε πρόλαβε!

Μπορούμε να τη διατηρήσουμε σε αεροσταγές δοχείο για τρεις μέρες, ή στο ψυγείο ένα μήνα.

                                                     Photo by David Lebovitz

Whole Lemon Bars΄
By David Lebovitz

Crust
1 cup (140g) flour
1/4 cup (50g) sugar
1/4 teaspoon salt
8 tablespoons (115g) melted unsalted butter
1/2 teaspoon vanilla extract

Lemon Topping
1 lemon, organic or unsprayed
1 cup (200g) sugar
3 tablespoons (45ml) freshly squeezed lemon juice
3 large eggs, room temperature
4 teaspoons corn starch
1/4 teaspoon salt
3 tablespoons (45g) melted unsalted butterOptional: powdered sugar, for serving

Instructions
Preheat the oven to 350ºF (180ºC).

Overturn an 8-inch square pan on the counter and wrap the outside snugly with foil, shiny side up. Remove the foil, turn the pan over, and fit the foil into the pan, pressing to nudge the foil into the corners. Then smooth it as best you can. Lightly butter or spray the surface of the foil with nonstick spray.

In a medium bowl, mix the flour, 1/4 cup (50g) sugar, 1/4 teaspoon salt, 8 tablespoons (115g) melted butter, and vanilla, stirring just until smooth.

Smooth the batter into the bottom of the pan, using your hands or a small offset spatula to get it as level as possible.

Bake the crust for 25 minutes, or until it’s deep-golden brown.

While the crust is cooking, cut the lemon in half, remove the seeds, and cut the lemon into chunks.

Put the chunks of lemon in a food processor or blender along with the sugar and lemon juice, and let it run until the lemon is completely broken up. Add the eggs, corn starch, 1/4 teaspoon of salt, and 3 tablespoons (45g) melted butter, and blend until almost smooth. (A few tiny bits of lemon pieces are normal and encouraged.)

When the crust comes out of the oven, reduce the heat of the oven to 300ºF (150ºC). Pour the lemon filling over the hot crust and bake for 25 minutes or just until the filling stops jiggling and is barely set.

Remove from the oven and let cool completely. Once cool, carefully lift out the bars grasping the foil. Cut the bars into squares or rectangles. Sift powdered sugar over the top just before serving, if desired.

Storage: The bars will keep in an airtight container at room temperature up to three days. You can freeze the lemon bars as well for up to one month, letting them come to room temperature before serving.
                                                           Photo by David Lebovitz

56 σχόλια:

  1. Πολύ πλούσια λεμονάτη κρέμα!!!!!
    Υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι ισορροπεί θαυμάσια με την τραγανιστή βάση της. Καλημέρα Πέπη μου!

      Διαγραφή
  2. H λεμονοπιτα ειναι το αγαπημενο μου γλυκο!Με ενοχλει ομως η μαρεγκα που βαζουν οι περισσοτεροι, οποτε αυτη η εκδοχη σου με εχει ενθουσιασει..Θα τη δοκιμασω λιαν συντομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπου μπαίνει το λεμονάκι, χαρίζει την δροσιά του. Ελαφρύ γλυκό οι λεμονόπιτες, αρέσουν στους περισσότερους. Πολύ ωραία αυτή η εκδοχή με το ολόκληρο λεμόνι. Αυτό το όλα "μαζί στο μπλέντερ", όσον αφορά την κρέμα, είναι εξαιρετικά βολικό και γρήγορο. Ούτε βράσιμο, ούτε τίποτα. Έχεις δίκιο, σε τετράγωνο κόψιμο, δείχνει καλύτερη στην εμφάνιση. Αλλά επειδή στο στομάχι μας θα πάει σε μπουκιές, μήπως να σκεφτείς αυτό το κόψιμο την άλλη φορα; Θα μας διευκολύνεις, να την εξαφανίσουμε πιο γρήγορα!!! Χαχαχά!!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε η εκδοχή της λεμονόπιτας σε μπουκιές!
      Πώς δεν το είχα σκεφτεί;;; Χαχα! Στο μέλλον, στο μέλλον! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει λεμονόπιτα αλλά η δική σου Μάρθα, φαίνεται λαχταριστή!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε Αρετή μου και νομίζω θα σ' αρέσει αν είσαι φίλος του λεμονιού! Καλή μας μέρα, λεμονάτη και αφράτηα!

      Διαγραφή
  5. Φοβερό γλυκό, από αυτά που είμαι σίγουρη πως θα μου αρέσουν πριν καν τα φτιάξω!
    Ήξερα συνταγή με ολόκληρο βραστό λεμόνι, αλλά αυτή είναι πιο εύκολη και τα κομματάκια λεμονιού που θα διακρίνονται μέσα στην κρέμα θα ταιριάζουν πολύ πιστεύω!
    Καλό Π/Σ/Κ & καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνταγή αυτή σού λύνει τα χέρια από ευκολία και κερδίζει τους πάντες! Κι εμένα μου άρεσε πριν καν τη φτιάξω κι αποδείχτηκε πως το ένστικτο δεν έπεσε έξω! Καλημερούδια! Δρόσισε σήμερα!

      Διαγραφή
  6. το αγαπω αυτο το γλυκο!!! εγω δεν ειμαι φαν της σοκολατας (ω ναι!) και λατρευω οτιδηποτε εχει λεμονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο, χωρίς να πετώ τη σοκολάτα, αλλά ανάμεσα στα δυο θα πάρω λεμόνι!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Μάρθα!!
    Πολύ ενδιαφέρουσα η λεμονοπρότασή σου...
    Θα πρέπει να΄ναι δροσερό,ελαφρύ και μυρωδάτο το γλυκάκι αυτό...
    ΄Οτι πρέπει δηλαδή για το καλοκαιράκι...Σ ευχαριστούμε!
    Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ και για το καλοκαιράκι είναι δροσερό, και για το χειμώνα ευχάριστο, κάνει για όλες τις εποχές, τόσο νόστιμο είναι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Μου ακούγεται πολύ ωραία και θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε ..
    Να σαι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τηνε και γράψε εντυπώσεις! Καλημέρες από Νέα Υόρκη!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν τα εύκολα και λεμονάτα γλυκά και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, είναι μεγάλα κλεφτρόνια τα λεμόνια!
    Λοιπόν περίμενα να δω το λεμονάκι βρασμένο και μου έκανε εντύπωση που απλά μπαίνει στο μπλέντερ! Φαντάζομαι πόσο γευστικό θα είναι αυτό το γλυκάκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου, το γλυκό αυτό δεν είναι για να το φαντάζεσαι, είναι για να το τρως και σ' άλλον να μη δίνεις! Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  10. Την δική μου καρδιά εννοείται ότι την έκλεψε αμέσως η λεμονόπιτά σου!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τη δικιά μου έκλεψε, και κάμποσων ακόμη! Καλό απόγευμα Έλενά μου!

      Διαγραφή
  11. Πω πω πω, τι λεμονόπιτα είναι αυτή !!! Λεμονόπιτα …. Αρχικλεφτρόνι.
    Δεν σου κρύβω ότι όλο τον χειμώνα είχα πάρα πολλά λεμόνια από το περιβόλι του πατέρα μου και τα εκμεταλλεύτηκα τόσο, όσο δεν μπορεις να φαντασείς. Τι λεμονάδες, τι λιμοντσέλο, τι σορμπέ, σοκολατάκια με λεμόνι, λεμονοκούλουρα…….. Αλλά πιο πολύ από όλα ευχαριστήθηκα, το κέικ με ολόκληρα λεμόνια. Μόνο λεμονόπιτα δεν έφτιαξα, αλλά νομίζω ότι ήρθε η ώρα της. Τώρα όμως «στην κουζίνα ολοταχώς» . Όχι στου mega, αλλά στης Ντίνας, για νέες λεμονοαπολάυσεις.
    Πολλά πολλά φιλάκια, να έχεις καλό απόγευμα, εκεί στο New York.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βουρ για extra λεμονοαπολαύσεις λοιπόν!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Έγινε ανάρπα(χ)τη !!!Φιλιά....

      Διαγραφή
    3. Άμα βάλω κάτι στο μυαλό μου, δεν με κρατάει τίποτε..
      Πάντως ήταν (γιατί δεν είναι πλέον) ΤΕΛΕΙΑ !!!

      Διαγραφή
    4. Μπράβο, μπράβο! Χαίρομαι που άρεσε!!!

      Διαγραφή
  12. Μπαίνει και η λεμονόπιτα σε λίστα αμέσου δράσεως Μάρθα μου γλυκιά!!thanks για την ιδέα!την κοτοσαλάτα σου με τα κρουασανάκια την τιμήσαμε και την κάναμε μαζί με τον γιό μου τον Νικόλα και άρεσε σε όλους!!πολλά φιλάκια και καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που δοκιμάστηκαν και τιμήθηκαν δεόντως τα κοτο-κρουασανάκια! Πες μου όταν δοκιμάσεις κι αυτή τη λαχταριστή λεμονο-λιχουδιά!!! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  13. Λατρεμένο το λεμόνι!! Και η ευωδιά του και το άρωμά του και η ..ξινίλα του!! Μου αρέσει πολύ πολύ! Και αυτή η λεμονοπιτα φαίνεται νοστιμότατη και με πολύ πλούσια γεύση! Να'σαι καλά, Μάρθα μου! Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απολαυστική, Πέπη μου, και όπως πολύ σωστά λές, με πλούσια γεύση! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  14. ε, άμα τη ζήταγε ο κόσμος... εγώ τι να δηλώσω τώρα?
    Εξαιρετική γεύση και ναι, με την τραγανή βάση θα κουμπώνει σαν πάζλ.

    Μαρθούλι έσκισες!! Απορρώ που τόσο καιρό δεν την είχες ποστάρει!!!
    Τα κρύβεις τα καλά, έτσι?? χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δώστε λεμονόπιτα στο λαό!!!"

      "Αν ο λαός δεν έχει ψωμί να φάει ας φάει παντεσπάνι"έλεγε η Μαρία Αντουανέτα. Λες εγώ να προσφέρω λεμονόπιτα; Ε ρε θα με πάρουν με τις λεμονόκουπεεες!!!

      Διαγραφή
  15. Τα γλυκά με λεμόνι είναι από τα αγαπημένα μου. Η τάρτα φαίνεται υπέροχη, είναι και συνταγή του Lebovitz, την έχω και εγώ στα υπόψιν.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κολλησα με το κομμενο λεμονι μες την κρεμα. Μαγικο πρεπει να ειναι. Την κρεμα την ριχνουμε αμεσως πανω στην καυτη ζυμη ή περιμενουμε να κρυωσει?
    Οσο για το δημοψηφισμα, ειναι οντως σκληρος συναγωνιστης το λεμονι. Προσωπικα θα εμπαινα σε τρομερο διλημμα:)
    Συγχαρητηρια για τις εκδηλωσεις που συμμετειχες Μαρθουλιτα. Διπετρεψες οπως καταλαβα κ εσυ κ η λεμονοπιτα σου:)

    Ακου τακο με καγκουρο. Μου ακουγεται λιγο βαρβαρο ειναι η αληθεια. Δοκιμασες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. - Την κρέμα τη ρίχνεις πάνω στη μπισκοτένια βάση χωρίς να περιμένεις να κρυώσει. Μην ξεχάσεις όμως να χαμηλώσεις τη θερμοκρασία στους 150C όταν θα βάλεις και την κρέμα στο ταψί
      - Τάκο με καγκουρό δε δοκίμασα γιατί κι εγώ ζορίστηκα στην ιδεα, αλλά ήταν τόσο διάσημο που όλος ο κόσμος περνούσε και ρωτούσε αν έχουμε. Και άκουσα πως ήταν εξαιρετικό και ως τάκο και ως burger.
      Τι να πεις;;; Το λεμονογλυκό πάντως διέπρεψε, και γενικά το λεμόνι σκίζει!!

      Διαγραφή
  17. Αν κάνουμε εκλογές εγώ θα ψηφίσω λεμόνι!! Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
    Κόλλησα κι εγώ στο Αυστραλέζικο φαγητό κάπως μου κάνει και με πειράζουν οι υπόλοιποι γιατί όχι λένε;;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εμένα πάντως μου έκλεψε ήδη την καρδιά από τις φωτογραφίες!!! Νομίζω ότι είναι από τα καλύτερα γλυκά που έχεις κάνει! Και φυσικά αποθηκεύτηκε για μελλοντική χρήση!
    Καλόφαγαν και οι Έλληνες και οι Ιταλοί...
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλόφαγαν δε λες τίποτε, αλλά θα καλοφάτε κι εσείς άμα τη δοκιμάσετε Αναστασία μου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχη η λεμονοπιτούλα σου,Μάρθα μου!Γεια στα χέρια σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωχ, τι γλυκό είναι αυτό, νομίζω δεν έχω δει κάτι παρόμοιο....
    Σε ευχαριστούμε Μαρθούλα, νομίζω ότι θα το δοκιμάσω αύριο κιόλας.
    ΄Εχω λεμόνια από τον κήπο, γιατί να τα κάνω όλα λεμοντσέλλο ?
    Μα ολόκληρο το λεμόνι, σίγουρα, δεν κατάλαβα λάθος, ε?
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ολόκληρο λεμόνι, πολύ καλά κατάλαβες Σοφία μου, βουρ να το κάνεις και να το χαρείς!!!

      Διαγραφή
  21. θσπεσιο Μαρθα μου θα το φτιαξω παραυτα καλο μας μηνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, στην καρδιά του καλοκαιριού, πάλι βρέχει εδώ στη ΝΥ!

      Διαγραφή
  22. Τέλειο και σε υφή και σε γεύση...αλλά και σε όψη, Μάρθα μου.

    Προσωπικά λατρεύω την χρήση ολόκληρων λεμονικών σε μείγμα γλυκών, είτε μιλάμε για κεϊκς, είτε για κρέμες. Σαφώς και κάνουν με την παρουσία τους ακόμη πιο "λεμονάτο" το αποτέλεσμα πέρα από τον χυμό ή το ξύσμα.

    Θα την δοκιμάσω το συντομότερο, μόλις ξεμπλέξω με κάτι "σοκολατακοταστάστεις" που ξεκίνησα απόψε.

    Καλό βράδυ και καλό μήνα εύχομαι, από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Πηνελόπη μου κάνεις χρήση ολόκληρων λεμονιών γιατί εισαι προχωρημένη! Εμείς (εγώ) τώρα τα μαθαίνουμε και πολύ τα φχαριτσιόμαστε ομολογούμε! Φιλάκια και καλό ξεμπέρδεμα με τις σοκολατοκαταστάσεις!

      Διαγραφή
  23. Έχω ξεχάσει να σου πω ότι έκανα την λεμονόπιτα σου. Ήταν πολύ νόστιμή αν και με πρόδωσε το λεμόνι μου γιατί πίκριζε παραπάνω από όσο έπρεπε. Η βάση ήταν υπέροχη και πανεύκολη, την έτρωγα ευχαρίστως και σκέτη.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που την έκανες, είναι πολύ αγαπημένη και όχι μόνο δική μου όπως φαίνεται! Την άλλη φορά να διαλέξεις ένα ζουμερό και "γλυκίζον" λεμονάκι! Το δικαιούται για τη δεύτερη φορά!

      Διαγραφή
  24. Kαταλαβαίνεις βέβαια ότι θα την τιμήσω ταχύτατα, τουτέστιν αύριο κιόλας! Θα επανακάμψω για να πλέξω το εγκώμιό της...χιχιχχιι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ήθελα να ρωτησω πόσα γράμμαρια είναι το λεμονι και εαν αφαιρουμε καθολου τα ασπρα μερη για να μην πικριζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απίστευτα νόστιμη!!!! Η πιο νόστιμη, πραγματικά! Την έφτιασα και την ξανάφτιασα και την ματάφτιασα! Σκεφτείτε, πέρα από την απίστευτη γεύσι, είναι πάρα πολύ υγιεινή που το λεμόνι μπαίνει ωμό και ολόκληρο, με την φλούδα, που έχει ανεκτίμητης, για την υγεία, αξίας έλαια! Σας ευχαριστώ πολύ!❤��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...