Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Πες το κι έγινε με μπάρες λεμονιού και γεύση από βατόμουρο

"Πες το κι έγινε!"
Την άκουσα, που λένε, εχτές το βράδυ. Άκουσα αυτή τη φράση στ' αυτιά μου, ως υπενθύμιση των αποφάσεων που είναι να πάρω στη ζωή μου και που μόλις τις πάρω, (μόλις τις πήρα δηλαδή) αρχίζει να κινείται "η γη", "το σύμπαν", "εσύ" (εγώ) σ' αυτή την κατεύθυνση. Και μετά γίνονται.

"Πες το κι έγινε"! Μόλις την άκουσα τη φράση, πήρα τις αποφάσεις που ήταν να πάρω και μετά, ξεσηκωμένη, συνέχισα στην κατεύθυνση του "να κάνω":
φόρτωσα τραγούδια για την εκπομπή μου στο ραδιόφωνο με στίχο (και στόχο) "πες το" (όχι βασιλικού) και "έγινε"(όπως λέμε :κόλαση έγινε).
Και μετά, έτρεξα να φτιάξω κι ένα γλυκό που μου σφύριξε στο μάτι κανά δυο μέρες πριν. Είναι να μην αρχίσει να παίρνει αποφάσεις (και ανάποδες) ο Ζυγός. Μετά, άντε πιάστε τον!
Και διαπιστώνω πως τελικά είναι εύκολο!
Τα παίρνεις, μετά παίρνεις την απόφαση, μετά δίνεις το σύνθημα και μετά το πιο σημαντικό: σηκώνεις τον ποπό σου απ' την καρέκλα. Κυριολεκτική και μεταφορική καρέκλα. Αυτή που σε ξεκουράζει αλλά και σε κολλάει άμα παρακάτσεις. Σε βαλτώνει και σε βυθίζει σ' ένα τέλμα τεμπελιάς και ανημπόριας.
Για τέτοια είμαστε τώρα; Όχι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω! Προτιμώ να πάρω ...

                                                     Μπάρες λεμονάτες με γεύση από βατόμουρα
                                                                           Η πρωτότυπη συνταγή εδώ

                                                                                     Για τη ζύμη
                                                                                  170γρ βούτυρο
                                                                      1/3 κούπας ζάχαρη (γύρω στα 267γρ)
                                                         1 1/2 φλ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις (γύρω στα 195γρ)

                                                                                    Για την κρέμα
                                                                                          3 αυγά
                                                                             1 κούπα ζάχαρη (200 γρ)
                                                                                  3 κ.τσαγιού αλεύρι
                                                                           3 κ.τσαγιού χυμό λεμονιού
                                                                        1/2 κούπα λιωμένα βατόμουρα
                                                                        ζάχαρη άχνη για την επιφάνεια
                                          φέτες λεμονιού, βατόμουρα, φύλλα μέντας για τη διακόσμηση

Ε(χ)τέλεση
Ανάβουμε το φούρνο στους 180C/350F. Βουτυρώνουμε ελαφρά ένα τετράγωνο ταψάκι και το στρώνουμε με αντικολλητικό χαρτί. Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη και προσθέτουμε το αλεύρι. Απλώνουμε το μείγμα στο ταψάκι, ισιώνουμε και ψήνουμε για 15 λεπτά. Εντωμεταξύ ετοιμάζουμε τη γέμιση.

Γέμιση
Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη. Στη συνέχεια προσθέτουμε το αλεύρι και ακολούθως το χυμό λεμονιού και τα λιωμένα βατόμουρα. Ψήνουμε ένα 20λεπτο ακόμη. Βγάζουμε, κρυ;vνουμε εντελώς κι όταν είναι ώρα να σερβίρουμε, πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη, στολίζουμε με φετάκια λεμονιού, βατόμουρα και φυλλαράκια μέντας.

Αν αγαπάτε την ήπια γεύση του λεμονιού, αυτές οι μπάρες είναι ιδανικές.  Εγώ όμως που αγαπώ πολύ το λεμόνι και την έντονη γεύση του, λέω να επιστρέψω στις μπάρες του David Lebovitz (έχω δώσει τη συνταγή εδώ). Θα τις απολαμβάνω είτε σκέτες, είτε με γεύση από βατόμουρο και θα τις στολίζω αναλόγως την έμπνευση της στιγμής.
Και μην ξεχνάτε γιατί δουλεύει: Πες το κι έγινε!

*Η μία και μοναδική φωτογραφία  δεν είναι δική μου. Είναι του Κίμωνα Μάρκου Διομή και τον ευχαριστώ! Δίπλα σ' αυτήν την επαγγελματική και φωτεινή φωτογραφία είπα να μη βάλω τις ταπεινές, και σκοτεινούτσικες δικές μου! Οι φωτογραφίες μου μπορεί να βγήκαν σκοτεινούτσικες, αλλά οι μπάρες μού βγήκαν στα σίγουρα ελαφρούτσικες και δροσερούτσικες και νοστιμούτσικες !
Αμ πώς!

3 σχόλια:

  1. Εμένα όλες οι φωτογραφίες μου κάνουν Μάρθα μου!
    Αλλά άμα είχα και κανένα κομματάκι θα μου φαίνονται ακόμη καλύτερες (ακόμη και οι πιο σκοτεινές) :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καμιά φωτογραφία να σου βάλω, Πηνελόπη μου,έστω και σκοτεινή, αλλά κομματάκι κάτσε να ξανκάνω για να σε τρατάρω, γιατί πάπαλα, τέλος! Δροσερές δροσερές και νόστιμες ήτανε, αυτό μόνο μπορώ να πω (αφού τις ξέκανα)! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Φουλ λεμονάτες οι μπάρες!!! Σίγουρα θα μου αρέσουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...