Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Sex στο ταψί

Μετά από αποχή τριών μηνών, λογικό είναι να σε πιάνει διάθεση να κάνεις sex μες στη νύχτα.
Η ώρα βεβαίως παίζει ανάλογα με τις διαθέσεις του καθενός.
Άλλος είναι πιο αποδοτικός τη μέρα, άλλος τη νύχτα.
Άλλος αφήνεται στο φως του ήλιου, κι άλλος λειτουργεί στα σκοτάδια.
Και τα βοηθητικά σκεύη που χρησιμοποιούμε ποικίλλουν επίσης.
Μπορεί να είναι ένα ταψί, ένα πυρέξ, μία μπωλιέρα.
Με ό,τι βολευόμαστε, αρκεί να χωράει το sex.

Εμένα μου'ρθε γύρω στα μεσάνυχτα,
και όπως το στερητικό μου ήταν μεγάλο,
καθώς οι φωνές φίλων και γνωστών πίεζαν "καν'το πια, καν'το"
ήρθα και λύγισα η γυναίκα και το'κανα.
Δε μου πήρε πολύ, καμιά ωρίτσα μόνο.
Τώρα το παγώνω να το φάω αύριο.
Εσείς δεν περιμένετε; Εσείς τού την πέφτετε με τη μία;
Συγγνώμη δηλαδή, για τι πράγμα μιλάμε τόση ώρα;
Σας λέω: έκανα "sex στο ταψί", δηλαδή ένα γλυκό ψυγείου και το έβαλα σε στρώσεις στο ταψάκι.
Το έκανα στις 12 τα μεσάνυχτα, γιατί τότε ησυχάζω.
Φυσικά είχα πάθει στερητικό μετά από τρεις μήνες που είχα να κάνω ανάρτηση,
και φυσικά οι φίλοι κι οι γνωστοί μου φώναζαν "αμάν πια, καν'το, κάντο" (κάνε ανάρτηση δηλαδή).
Και τώρα που τέλειωσα με το "sex στο ταψί" και το' βαλα στο ψυγείο να παγώσει, κάνω ανάρτηση.
Αμάν πια οι ασυνενοησίες μας οι ανθρώποι! Αμάν!

SEX ΣΤΟ ΤΑΨΙ 
Υλικά
Για τη βάση
1 κούπα καρύδια πεκάν χοντροκομμένα (εγώ έβαλα καρύδια κανονικά)
1 κούπα αλεύρι
3 κουταλιές σούπας άσπρη ζάχαρη
1/2 κούπα βούτυρο μαλακωμένο

Για τη στρώση με το cream cheese
1 πακέτο cream cheese
1 κούπα ζάχαρη άχνη (έβαλα λιγότερο να μην είναι πολύ γλυκό)
1 κούπα σαντιγύ

1 πακέτο κρέμα άνθος αραβοσίτου με γεύση βανίλια
(3 φλυτζάνια γάλα και 5-6 κουταλιές ζάχαρη)

1 πακέτο κρέμα άνθος αραβοσίτου με γεύση σοκολάτα
(3 φλυτζάνια γάλα και 5-6 κουταλιές ζάχαρη)

2 φλυτζάνια σαντιγύ

τριμμένη σοκολάτα
Ε(χ)τέλεση

Για τη βάση
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180C/ 350F.
Λαδώνουμε πολύ ελαφρά ένα τετράγωνο ταψάκι.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά της βάσης. Τα απλώνουμε στο ταψί και ψήνουμε για 20 λεπτά περίπου.

Για τη στρώση cream cheese
Αφήνουμε τη βάση λίγο να κρυώσει.
Έχουμε εντωμεταξύ χτυπήσει το cream cheese με τη σαντιγύ και τη ζάχαρη άχνη και απλώνουμε το μείγμα πάνω στη βάση

* Για τις κρέμες βανίλια-σοκολάτα ακολουθούμε τις οδηγίες του φακέλου.

* Απλώνουμε πρώτα την κρέμα σοκολάτα πάνω από το μείγμα του cream cheese, από πάνω ρίχνουμε την κρέμα βανίλια,τελευταία τη σαντιγύ και πασπαλίζουμε με τριμμένη σοκολάτα
Τώρα πλάκα πλάκα, δε σας κάνω πλάκα.
"Sex in a pan"το λένε το γλυκό,
κι ήταν η καλύτερη αφορμή να ξαναβρώ το κέφι μου, να ξαναβρώ διάθεση για γλυκά και αναρτήσεις να σας ξαναβρώ κι εσάς που τόσον καιρό σας είχα χάσει!
Κάντε κι εσείς sex στο ταψί , κάν'τε το όσες φορές αγαπάτε,
καν'τε το με τους φίλους σας, καν'τε το για τους φίλους σας,
καν'τε το όλες τις ώρες και απολαύστε το δροσερό δροσερό την επομένη.
Φιλούθκια σας και να μη χανόμαστε, έτσι;
  

24 σχόλια:

  1. Μπαινόβγαινα εδώ μέσα και σκεφτόμουν, που χάθηκε αυτό το κορίτσι!!! Επιτέλους σε βρίσκω πάλι εδώ, με άγριες διαθέσεις!!! Sex στο ταψί... τα ρέστα μου! Δείχνει φοβερό! Γεια στα χέρια σου Μάρθα μου! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι κάνει Ειρήνη μου η πολύμηνη αποχή;;; Επιστρέφουμε με άγριες διαθέσεις και ορέξεις!!! Καλοφάγωτο!!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα,
    Έφτιαξα εχθές τη συνταγή σας. SUPER!!
    Ωραία η τεχνική αλλά και το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλωσορισες και απο μενα.για σεξ δεν ξερω αλλα απο εμφανιση γα.......το.μου εδωσες ωραια ιδεα για τη γιορτη της κορης μου μεθαυριο.πειραζει αντι καρυδια να βαλω αμυγδαλα.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά θα είναι και η βάση με τα αμύγδαλα! Άντε να την χαρείτε και χρόνια πολλά στην κόρη σου μεθαύριο!!!

      Διαγραφή
  4. Super το γλυκό! Ε μα αν είναι πετιχυμένο το sex!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου ρε Νοτούλα με τα ωραία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρθουλίτα χαίρομαι που σε διαβάζω. Μας έλειψες βέβαια αλλά καταλαβαίνω απο αποχές...ιντερνετικές εννοώ και σε νιώθω:))))
    Όσο για το γλυκό σου....σούπερ ονομασία! Πιασάρικη!
    Πως λέμε σε coctail....το σπέρμα του μπάρμαν, εδώ έχουμε σε γλυκό....σεξ στο ταψί:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άτσα ο μπάρμαν μαγκιές, δεν τα'ξερα αυτά τα προχωρημένα...έτσι λοιπόν, όλοι στην ίδια κατεύθυνση πια..Λες να'ναι που καλοκαίριασε Δημητρούλα μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα το καλό γλυκό...είναι συνώνυμο με το καλό sex.
    Μην σου πω και πολύ ανώτερό του :-))) καλή μου Μάρθα.

    Φιλιά πολλά, καλά έκανες και το έκανες...μετά από το τόσο καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχω και την έγκριση της νονάς μου, πολύ καλά θα κάνω να κάνω συχνότερα sex στο ταψί (άντε και στη μπωλιέρα)!!! Εσείς να ρωτήσετε πρώτα τη δική σας νονά, εντάξει;;;

      Διαγραφή
  9. Έλα βρε κορίτσι!
    Πολύ χαίρομαι που επέστρεψες!
    Όντως μην ξαναχαθείς ναι;
    Λοιπόν το γλυκάκι το έχω δει να κυκλοφορεί σε ξενόγλωσσα blogs, πρέπει να είναι μπουκιά και συχώριο.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπουκιά δεν το λες, γιατί αποκλείεται να σταματήσεις στη μια μπουκιά μόνο!
      Όσο για συχώριο, ναι, συμφωνώ, το τρως και σε συγχωράς αυτόματα που τόλμησες να κάνεις sex μες στο ταψί και μες στη νύχτα. Γεια σου ερμιόνη μου γλυκειά!

      Διαγραφή
  10. το κοκτειλ σεξ ον δε μπιτς το ξερω τωρα εμαθα και το σεξ ον δε ταψι!! χαχαχαχα υπεροχο και σαν ονομασια και σιγουρα σαν γευση! εγω δεν θα περιμενα να παγωσει παντως! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βλέπω μας ήρθες ανανεωμένη κ με άγριες διαθέσεις! Τέλειο το σεξ στο ταψί!!!Πολύ κολασμένο!!!
    Φιλάκια,Μαρθούλα!
    theveggiesisters

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κολασμένο αποτελεί παρελθόν. Τώρα πάμε για το παραδεισένιο! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. Καλώς την Μάρθα που ήρθε να μας κολάσει πρωί - πρωί :)
    Εγώ έχω κάνει αρκετό σεξ στο ποτήρι αλλά δε με χαλάει καθόλου και στο ταψί, διάθεση να υπάρχει και παντού βολεύεσαι, χεχε! ;)
    Και ευκολάκι και πιασάρικο πάντως, ό,τι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Εγώ το sex στο ποτήρι δεν το ήξερα...κατευθείαν στο ταψί βούτηξα.Τώρα τουλάχιστον ξέρω τι επιλογές έχω ρε παιδί μου!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...