Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Σοκολατένια chocolate chip muffins και ...the unpaixtable game

H καλύτερή μου να παίζω, να γράφω και να ψήνω.
Είμαι ηθοποιός- φιλόλογος και ψήστρα.
Και τώρα η ψήστρα φιλόλογος θα παίξει μια παράσταση αλήθειας.

M' έκανε cast η καλή μας η Νοτούλα από το http://mafiaisblogging.blogspot.com/
και επειδή με το ρόλο αυτό παίρνεις αμέσως το βραβείο σου και γίνεσαι διεθνής, 
δέχτηκα μετά χαράς και να'μαι:

Διάβασα πως πρέπει να απαντήσω σε έξι ερωτήσεις και να δημιουργήσω μία έβδομη για τους επόμενους 5 bloggers τους οποίους θα προτείνω.

Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)

Κατά καιρούς με φωνάζουνε Μάνη, Θουλίτσα ή Θουλίτσο, Μαρθού και Κλασόν αλλά όταν με βουτήξαν σε μια κρύα κολυμπήθρα ένα κρύο πρωϊνό του Μάρτη κι έκλαιγα, μου δώσανε το όνομα Μάρθα.
Είμαι Ζυγός και τα ζυγίζω όλα εκτός απ'τα κιλά μου.
Μετά τη Θεσσαλονίκη όπου γεννήθηκα, και την Αθήνα όπου μετακόμισα, τώρα διαμένω εις τας μακρινάς Νέας Υόρκας αλλά αύριο...κανείς δεν ξέρει. Ούτε κι εγώ!
Είμαι blogger, είμαι καλά και το αυτό επιθυμώ και δι' υμάς που με διαβάζετε.

Ποιο είναι το moto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!

Ευτυχείτε! 
Δεν το σκέφτηκα εγώ, το σκέφτηκε ο Άλκης Στέας αλλά σκέφτεστε εσείς τίποτε καλύτερο;

Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;

"Δεν περνάς κυρά Μαρία, δεν περνάς, δεν περνάς..."
Για όλες εμάς τις Μαρίες, τις Μαρθούλες, τις Σούλες και τις Κούλες που περνάμε και γυρνάμε στα γύρω σπιτικά, και χωρατεύουμε, και κολατσίζουμε, πίνουμε έναν καφεδάκι, τσιμπάμε ένα γλυκάκι και ύστερα γυρίζουμε στο σπίτι μας, κι αφήνουμε την πόρτα ανοιχτή να σουλατσάρει ο κόσμος.

Όταν γίνω διάσημη blogger θα... (συμπλήρωσε τη φράση)

...θα έχω μια τέλεια φωτογραφική μηχανή, θα έχω σπουδάσει food styling and photography, θα μιλάω με περισσότερα παιδάκια, θα ψήνω περισσότερα γλυκάκια και θα παίζω σε άπειρα παιχνιδάκια ...

Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου

Τις σοκολατένιες λάβες γιατί το αξίζουνε!
Γιατί όταν τις έκανα για μια γιορτή της μητέρας, τα σχόλια όσων τα δοκίμασαν ήταν γεμάτα επιφωνήματα.
Και γιατί ως συνταγή και ως ανάρτηση, πιστεύω πως αξίζουνε μια δεύτερη ματιά.

Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την μπλογκόσφαιρα και γιατί;

H αλήθεια είναι πως πέραν των bakers-cooks-food stylists and photographers δεν γνωρίζω από άλλους bloggers, οπότε δεν έχω και το μένος να εξαφανίσω κανένα.
Η extra ερώτηση που παρέλαβα από τη Νοτούλα είναι:
Αν βγάζαμε ένα βιβλίο όλοι οι food bloggers και ο καθένας έπρεπε να βάλει μία συνταγή μέσα, ποια θα διαλέγατε;

Θα διάλεγα τις μπάρες με βατόμουρα και λεμόνι γιατί είναι τσαχπίνικες, έχουν χρώμα και δροσιά, έρχονται σε συσκευασία μπουκιάς που σε γλυκαίνουνε μεν, δεν σε ξελιγώνουνε δε(ν).

Εδώ δίνω εγώ πάσα στην επόμενη πεντάδα, την εξής ερώτηση:

Αν ήτανε να τρως για τον επόμενο χρόνο μόνο ένα γλυκό, ποιο θα διάλεγες;

Κοίτα ερώτηση που "κατέβασα" εγώ η αναποφάσιστη. 
Λέω λοιπόν,σκεφτόμενη πονηρά πως θα διάλεγα lemon pie, αλλά θα την έκανα βάση για διάφορες παραλλαγές: κι έτσι κάθε μέρα θα της έβαζα απάνω ό,τι δεν θα μου επέτρεπαν να φάω. Και θα την έκανα αγνώριστη την αρχική lemon (κι εμένα επίσης μετά από τόσο φαί)

Kαι μια που μίλησα για παραλλαγές, ήρθε η ώρα να περάσω στην τετράδα των, όχι παραλλαγμένων, αλλά διαφορετικών cupcakes που φιλοξένησε η κουζίνα μου τις τελευταίες μέρες. Μπήκανε σε κουτί και προσφερθήκανε, αλλά κάτι πρόλαβα πάνω στη βιάση μου να φωτογραφήσω κι εγώ, και σίγουρα κατι πρόλαβα να καταγράψω για να σας δώσω να το έχετε.

Τώρα που τα ανακάλυψα νομίζω πως θα παίζω μαζί τους συνέχεια.

Στην τετράδα του σημερινού cast πρωταγωνιστούν οι:
Α:              Vanilla Cupcakes with Cream Cheese Frosting
Μπε:          Chocolate Cupcakes with Chocolate Frosting
Μπα:          Red Velvet Cupcakes with Cream Cheese Frosting  
Μπλομ:       Chocolate Muffins 

Και πάμε να δούμε ποιος θα κληρωθεί νικητής σήμερα:

Α-Μπε-Μπα- Μπλομ
Του Κι- Θε- Μπλομ (αυτούς θα τους κάνω cast σε επόμενη παραγωγή)
Α- Μπε- Μπα- Μπλομ
Του- Κι- Θε- Μπλομ
Μπλιμ (κι αυτός θα περιμένει)- Μπλομ

Βγήκε ο Μπλομ, άρα σημερινός νικητής είναι τα Chocolate Chip Muffins.

Και πώς όχι; Τα Vanilla τα παρουσιάσουμε εδώ και τα καλοφάγαμε!
Τα Chocolate Cupcakes with Chocolate Frosting μπορείτε να τα διαβάσετε από την http://foodjunkie.eu , εδώ

Τα Red Velvet μπορείτε να τα διαβάσετε από την Αθηνά , εδώ
Και τα γλυκύτατα και όχι επιβαρυμένα με βουτυρόκρεμες και γλάσα , σοκολατένια μαφινάκια μπορείτε να τα διαβάσετε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!

Σοκολατένια chocolate chip muffins

1 και 3/4 φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/2  φλυτζάνι καστανή ζάχαρη
1/4 φλυτζανιού άγλυκο κακάο
1 κ.τ μπέκιν πάουντερ (baking powder)
1κ.τ μαγειρική σόδα (baking soda)
1/4 κ.τ αλάτι
1 φλυτζάνι χλιαρό νερό
1/4 φλυτζανιού ηλιέλαιο
1 κ.σ κόκκινο ξύδι
1 κ.τ εκχύλισμα βανίλιας
1 μεγάλο αυγό ελαφρά χτυπημένο
1/2 φλυτζάνι κομματάκια σοκολάτας υγείας

Ε(χ)τέλεση
- Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200C/400F
- Ανακατεύουμε το αλεύρι με τα πέντε πρώτα υλικά. Κάνουμε μία τρύπα στη μέση
- Ανακατεύουμε το χλιαρό νερό με τα τέσσερα επόμενα υλικά. Ρίχνουμε μέσα τα μισά κομματάκια σοκολάτας και στη συνέχεια αδειάζουμε το μείγμα αυτό μέσα στο μείγμα με το αλεύρι.
- Ρίχνουμε τελεαυταίο το λάδι και ομογενοποιούμε.
- Βάζουμε 12 χαρτάκια για cupcakes στο ειδικό ταψί και μοιράζουμε όμοια το μείγμα, μέχρι τα 3/4 κάθε θήκης. Σκορπίζουμε πάνω σε κάθε muffin τα υπόλοιπα κομματάκια σοκολάτας και ψήνουμε για 15 περίπου λεπτά, πάντα δοκιμάζοντας με μια ξύλινη οδοντογλυφίδα να δούμε αν βγαίνει καθαρή.
- Tα αφήνουμε να κρυώσουν πριν τα ματσακωνίσουνε οι "μασελίτσες" μας.
Και τώρα που κρέμασα  κι εγώ το βραβείο της un-paiχt-able blogger, 
πετώ  με τη σειρά μου το γάντι στους ακόλουθους unpaixtable fantastic five:

- στη νονά μου
- στη Μάγδα
- στη yours Jennoula
- στη Σοφία και 
- στο Γιώργο 

Και σε όλους όσους αγαπούνε να παίζουν όπως εγώ!

Μην ξεχάσετε  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου να βάλετε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)

Σύντομα κοντά σας!
Ευτυχείτε!

33 σχόλια:

  1. Απολαυστική όπως πάντα!Κι εσύ και το κέρασμά σου,Μαρθούλα!
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λένια μου κι ευχαριστώ για τα καλά λογάκια!

      Διαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες την πρόσκληση.
    Δεν χορταίνω να διαβάζω τις απαντήσεις σου.
    Στείλε και από εδώ κανένα γλυκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά χαράς Νοτούλα μου, πάρε ποικιλία όσων σού αρέσουν! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Τα σέβη μου στην απολαυστική ηθοποιό φιλόλογο και ψήστρα! Απόλαυσα όλες τις ιδιότητες σου Μάρθα μου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα δικά μου σέβη σε σας αξιότιμη κυρία μου! Σας φιλώ και σας καλημερίζω!

      Διαγραφή
  4. Είσαι σκέτη απόλαυση, κι εσύ και τα unpaixtable μαφινάκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά κάνουμε μια "ωραία ατμόσφαιρα" εμείς οι unpaixtable bloggers! Καλή σου μέρα, Έλενά μου!

      Διαγραφή
  5. Ζαλίστηκα!!
    Στην αρχή από τις φωτογραφίες,μετά από τις απαντήσεις και ξανά από τις φωτογραφίες.
    Είσαι πραγματικά .........unpaixtaible!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη ζαλή συστήνεται ένα φλυτζάνι αρωματικό τσάϊ άσπρο γιασεμί και ένα απλό σοκολατένιο μαφινάκι! Συνταγή "γιατρού"!

      Διαγραφή
  6. Πως είναι δυνατόν οι σοκολατένιες σου λάβες να είναι η λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση!!!

    Τα μαφινάκια σου είναι όλο σοκολάτα!!! Θα πάρω μερικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε; Κι εγώ απόρησα. φαίνεται πως το "μακρυνάρι" κείμενο της εισαγωγής, φόβισε τους αναγνώστες της συνταγής! Είναι όμως απίστευτα πλούσιες σε γεύση!
      Πήρες αρκετά μαφινάκια;;;

      Διαγραφή
  7. Τέλεια τα muffins, και όλη η πιατελίτσα μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι να σε διαβάζω βρε κορίτσι!
    Άλλοτε μου φτιάχνεις τη διάθεση, άλλοτε με προβληματίζεις, άλλοτε με συγκινείς και πάντα έχεις κάτι να προσφέρεις :)
    Και οι απαντήσεις σου μου άρεσαν και τα κεκάκια σου πολύ πολύ!
    Έχω βάλει στο μάτι αυτά τα φουλ chocolate, είναι και η ώρα του γλυκού τώρα και πολύ τα γλυκοκοιτώ κι εγώ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ερμιόνη μου! Για μένα ώρες του γλυκού είναι όλες οι ώρες, αλλά "προσπαθώ" (εντός εισαγωγικών όπως βλέπεις) να με συγκρατήσω από την πολλή ζάχαρη! Για πήγαινε να χτυπήσεις τώρα ένα full chocolate γλυκάκι!!!
      Φιλί σοκολατί!

      Διαγραφή
  9. Λοιπόν, δεν θυμόμουν καθόλου ότι είσαι στην Νέα Υόρκη! Μάρθα, έχουμε πολλά περισσότερα να πούμε, εκτός από μαγειρική! Τα κεκάκια θα κάνω ότι δεν τα βλέπω γιατί κάνω δίαιτα, άστα για την επόμενη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα πούμε Αθηνά μου, βεβαίως να τα πούμε όσα μας ενώνουν! Κράτα τα κεκάκια για επόμενη φορά! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Kράτησέ μου μια εξάδα απ΄τα ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ muffins που ΄χουν πάνω ΣΟΚΟΛΑΤΑ κι έρχομαι να τα πάρω!!! Δεν πιστεύω να τα έφαγες όλα...
    Αχ! Τι μου΄κανες μεσημεριάτικα....είμαι σκέτο τζάνκι στα σοκολατένια!!!!

    Καλά οι απαντήσεις σου, όλα τα λεφτά!...πασπαλισμένες με τη σπιρτάδα που σε διακρίνει...
    Καλή συνέχεια Μάρθα, να τα περνάς όμορφα!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απόλαυσα απαντήσεις!!!!Τέρμα είσαι άπαιχτη!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χάρηκα τις απαντήσεις σου Μάρθα μου... είσαι φοβερή!!! Αλλά και τα κεκάκια είναι άπαιχτα σαν το βραβείο σου!!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Κική μου να πάρεις διπλό κέρασμα γιατί γενεθλιάζεσαι και το δικαιούσαι! Φιλιά και πάλι χρόνια σου πολλά!

      Διαγραφή
  13. Σε κατάπια! Σε διάβασα μονορούφι.
    Τέρμα, είναι άδικο. Κάνε κράτει ρε κορίτσι γιατί πραγματικά με αυτά που γράφεις, κλέβεις σαφέστατα την παράσταση από τις συνταγές σου. Και μετά αναρρωτιέσαι γιατί οι λάβες δεν πήγαν καλά!!
    Ο κόσμος θέλει την ψήστρα. Τέρμα και τελείωσε!!
    Ουφ... παίρνω μαφινάκι σοκολατοπνιγμένο και την κάνω με ελαφρά.
    ......Υ.Γ. ...μα που τα σκέφτεσαι αυτά που γράφεις!!!! ??????

    Φιλιαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που διαβάζομαι και κειμενικά και συνταγ-ικά.
      Δεν ξέρω αν είμαι σπουδαία ψήστρα ούτε κι αν θα γίνω ποτέ.
      Ξέρω μόνο ότι αγαπώ εξίσου να ψήνω να γράφω και να τα μοιράζω (-ομαι).
      Οπότε έτσι θα συνεχίσω, και με χαρά μου θα διαβάζω πως κάποιοι κάνουν επίσης χαρά να (με) διαβάζουνε και (σ)τα δυο!
      Φιλιά πολλά και πολλά ευχαριστώ για τα καλά λογάκια, Χρυσαυγή μου!

      Διαγραφή
  14. Καθώς είμαι κάπως "off" τούτες τις μέρες, κόντεψα να μην "πάρω" την"σκυτάλη" που παρέδωσες βρε βαφτιστηράκι μου!
    Unpaixtable Blogger Award!!!
    Δεν ξέρω ποιός ή ποιά το σκέφτηκε, αλλά πραγματικά θα είχε τα κέφια του εκείνη τη μέρα :-)))
    Ευχαριστώ για την σκέψη και την απονομή και θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ το συντομότερο δυνατό.

    Κεκάκια άπαιχτα! και όλο τσαχπινιά.
    Το είπα άλλωστε και στο FB...πήρες φόρα και δεν θα σταματήσεις πουθενά με τούτα τα κεκάκια σου.

    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πάρε ένα μαφινάκι, πάρε και τη σκυτάλη και προχώρα στο παρασύνθημα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Μάρθα, άλλη μια φορά απολαυστική και χειμαρώδης η ανάρτησή σου! Και γεμάτη..κεκάκια! Τελευταία ένα κάτι, το έχουμε πάθει και εμείς με τα κεκάκια και δη τα σοκολατένια, όπως η σημερινή σου συνταγή. Είναι στα αλήθεια, απολαυστικά και ετοιμάζονται σε λιγότερο χρόνο από ότι χρειάζονται οι μεγάλες φόρμες κέικς. Συγχαρητήρια για το βραβείο.
    Καλό σου βράδυ.
    Υ.Γ. Άσε τις πονηριές με τις παραλλαγές της lemon pie. Η ερώτηση λέει για ένα γλυκό! Χιχιχιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το είδα...είναι φαίνεται των ημερών και των καιρών ετούτα τα κεκάκια. Πάντως δέχονται τσαχπινιές και γίνονται-ψήνονται γρήγορα.
      Επιμένω στο ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΛΥΚΟ, τη lemon pie...πειράζει δηλαδή αν την...πειράζω και λιγάκι; Τόσες "πειραγμένες" γεύσεις κυκλοφορούν!!!

      Διαγραφή
  16. Απολαυστικές οι απαντήσεις σου και ακόμη πιο απολαυστικά
    (ένεκεν η σοκολάτα) τα μάφινς.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κεράσου λοιπόν από τα αγαπημένα σοκολατένια! Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  17. Πολύ μου άρεσε το ηθοποιός-φιλόλογος και ψήστρα:) Unpaixtable συνδυασμός!!!
    Τα κεκάκια σου φαίνονται ευκολάκι και άκρως σοκολατένια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...