Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Ώρα για τσάϊ

Στο ψυγείο μου βρήκα δυο ξεχασμένα μήλα
και στην κατάψυξη μια ξεχασμένη σφολιάτα.
Είχα ζάχαρη και κανέλα, βρήκα τα ρολάκια μήλου στην Αθηνά santie-athina.blogspot.com 
και τα έκανα.


Στο super market μού μύρισαν τα βερύκοκα.
Γέμισα την τσάντα μου, τα έφερα στο σπίτι, είχα ζάχαρη, βανίλια και λεμόνι, βρήκα τη συνταγή της Βαγγελιώς στο cretangastronomy.blogspot.com και έκανα μαρμελάδα.

Τα βάζα παραγέμισαν,
δεν είχα αυγά, δεν είχα βούτυρο, 
θυμήθηκα τη νηστίσιμη πάστα φλώρα, 
τη βρήκα στην tantekiki.blogspot.com και την έκανα.

Ύστερα τα'βγαλα στον ήλιο και τα χάζευα.

                                                 Έκοψα ένα κομμάτι και το'φαγα.

                                                     Έφερα και το νεράκι μου κοντά.

Και το ήπια στην υγειά σας, καλές μου κυρίες, εσείς κι οι άλλες, που μού μαθαίνετε τόσα!

12 σχόλια:

  1. Μου άνοιξες την όρεξη για δημιουργία (και για πάστα φλώρα!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη δημιουργία δε λέμε ποτέ όχι!
      Παρένθεση: Η miss Marple και ο Poirot είναι πολυαγαπημένοι μου!!!

      Διαγραφή
  2. Τόσο ωραία καλούδια και δεν μας κάλεσες και εμάς για ένα δροσερό τσάι!
    Φιλιά Μάρθα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρόσκληση, Ερμιόνη μου,είναι πάντα ανοιχτή, έστω και νοερά!

      Διαγραφή
  3. Γράφεις καλή μου ώρα για τσάϊ...αλλά νεράκι έφερες!
    Φέρε ένα ποτηράκι με παγωμένο τσάϊ λεμονιού και μπόλικα παγάκια (μιας και η ζέστη εδώ ανεβαίνει σταθερά) κι' έλα να γευτούμε παρέα τα καλούδια σου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μπερδευτεί με τον εδώ και τον εκεί καιρό. Εδώ βρέχει καρέκλες καθημερινά. Έτσι γεμίζω τα ποτήρια με το νερό!

      Διαγραφή
  4. χαχαχα! απίθανη ανάρτηση!!! και ωραίες συνταγές!!!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από μένα, παρόλο που εκεί θα είναι κι όλας "καλησπέρα"

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία πραγματάκια έφτιαξες! Είδες, η μπλογκόσφαιρα ανοίγει νέους ορίζοντες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το συζητάς! Τώρα σηκώνομαι να ξαναπαίξω στην κουζίνα μου!

      Διαγραφή
  6. Καλή μου Μάρθα σ' ευχαριστώ που δοκίμασες τη συνταγή μου. Τρέχω πολύ αυτόν τον καιρό και δεν σε υποδέχτηκα όπως έπρεπε αλλά επιφυλάττομαι. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά κι από μένα και με το καλό να πάρεις μιαν ανάσα απ' τα τρεξίματα να χαλαρώσεις!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...