Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Ο δικός μου Ύμνος των Μαύρων Σκυλιών

Συνηθίζω να ξυπνάω μ' ένα τραγούδι στ΄αυτιά μου.
Ήταν προχτές που ξύπνησα με τον "Ύμνο των μαύρων σκυλιών" του Λουκιανού Κηλαηδόνη.
Κι έμεινε στ' αυτιά μου όσο ψώνιζα, έπλενα τα πιάτα, μιλούσα στο τηλέφωνο. Ήταν εκεί.
Και λίγο μετά άκουσα "Ο δικός μου ύμνος των μαύρων σκυλιών" .
Ξέρω πια πως είναι να δίνω βάση στη φωνή και να μην την προσπερνάω.
Έκατσα λοιπόν κάτω τον ποπό μου κι έγραψα το δικό μου "Ύμνο"
Των μαύρων, των άσπρων σκυλιών,των λύκων των προβάτων, δεν ξέρω.
Έβαλα πάντως τις δικές μου λέξεις στο τραγούδι, τα δικά μου ναι και τα δικά μου όχι.
Δεν είναι μόνο αυτά,είναι πολλά, τόσα χώραγαν όμως για τώρα, τόσα μπήκανε.
Τα υπόλοιπα θα μπουν κάπου αλλού: σε μια γωνιά μιας ιστορίας, σε κάποιο ημερολόγιο, σ' ένα βιβλίο...κάπου.
Προς το παρόν,ιδού:


Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΥΜΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ


Στις γαρίδες λέμε ναι,
Στις μαρίδες λέμε ναι,
Στα ταξίδια λέμε ναι
Και στα μύδια λέμε ναι
Στις κορδέλες λέμε ναι,
Στις σαρδέλες λέμε ναι

Όχι στους ανεγκέφαλους
Όχι στους δραγουμάνους
Όχι στους υπερφίαλους
Όχι στους απαθείς

Στα βιβλία λέμε ναι
Στα αστεία λέμε ναι
Στην παρέα λέμε ναι
Στα ωραία λέμε ναι
Στις λαγάνες λέμε ναι
Στις αλάνες λέμε ναι

Όχι στον ωχαδερφισμό
Όχι στο βολεμένο
Όχι λέμε στο φασισμό
Όχι στο χαφιέ.

Στις μπύρες ναι, στις μοίρες ναι
Στο κόρτε ναι, στο φόρτε ναι,
Στα γλέντια ναι, στα ντέρτια ναι
Στα γέλια ναι, στα μέλια ναι
Στ’ αηδόνια ναι, στ’ αλώνια ναι,
Στους ευγενείς λέμε ναι!

Στα τραγούδια λέμε ναι,
Στα λουλούδια λέμε ναι,
Στα φουστάνια λέμε ναι,
Στα μποστάνια λέμε ναι
Στα καράβια λέμε ναι
Στα σουραύλια λέμε ναι

Όχι στον ψευτοθόδωρο
Όχι στον μπρατσωμένο
Όχι στον μουγκοθόδωρο
Όχι στο λακέ

Στις γρανίτες λέμε ναι,
Στις τσικίτες λέμε ναι,
Στα σουβλάκια λέμε ναι
Στα φιλάκια λέμε ναι
Στις ρετσίνες λέμε ναι
Στις μαρίνες λέμε ναι

Όχι στους κοκορόμυαλους
Όχι στις φαντασμένες
Όχι και στους βρωμόστομους
Όχι στους μωρούς

Στις μπύρες ναι, στις μοίρες ναι
Στο κόρτε ναι, στο φόρτε ναι,
Στα γλέντια ναι, στα ντέρτια ναι
Στα γέλια ναι, στα μέλια ναι
Στ’ αηδόνια ναι, στ’ αλώνια ναι,
Στους ευγενείς λέμε ναι!

ΝΑΙ!

2 σχόλια:

  1. Καλό...το μόνο "όχι" που λέω εγώ στα δικά "ναι" Μάρθα μου είναι στα φουστάνια! Μου αρέσουν να τα βλέπω σε άλλες κυρίες αλλά εγώ προσωπικά ελάχιστα τα έχω φορέσει, ελάχιστα τα έχω ποτέ βολευτεί!
    Καλό μεσημέρι :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Πηνελόπη μου. Εμένα πάλι,ειδικά τα μακριά και τα αεράτα μ' αρέσουν πάάάρα πολύ. Αλλά ξαναλέμε,ε! Μακριά και αεράτα , όχι τα στενάχωρα.
    Καλό μεσημέρι κι εκεί. Εδώ, δεν τολμάμε να κοτήσουμε, γιατί έξω χτυπάει 100-104 F που μοιάζει με 40C. Άστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...